مشکلات قالب جدید

قالب جدید به تدریج دارد به یک کابوس تبدیل می‌شود! عملا نمی‌دانم چرا لینک‌های داخلی‌اش (مثل لینک کامنت‌ها) در اینترنت اکسپلورر کار نمی‌کنند و یا مطمئن نیستم در کام‍‍پیوترهای دیگر این صفحه چطور دیده می‌شود (شاید سنگین بودن این قالب در اینترنت‌‌های با سرعت پایینتر بیشتر مشکل‌ساز شود). به هر حال با توجه به اینکه تا اینجا نتوانسته‌ام مشکل را حل کنم تنها چاره‌ای که به ذهنم می‌رسد این خواهش است که اگر می‌شود فعلا این وبلاگ را در فایرفاکس بخوانید که به نظر مشکلی با این قالب ندارد.

نظرات

  1. گرینگوی پیر عزیز:
    کماکان سر کارم و برای مرور اخبار سانسور شده و نیم نگاهی به سایتها و وبلاگ های همیشگی و همچنین دنبال کردن منظم وبلاگ فاخرت کیلومترها تا کافی نت هر چند شبی میام.
    p.s : از بابت قالبت نگران نباش. من باهاش مشکلی نداشتم و قول می دم نخواهم نداشت.
    p.p.s : عزم کردم از کار که برگشتم فیلمای پدرو کوستا رو ببینم.دارمشون.البته ممنون از معرفی که کردی.
    p.p.p.s : مطالبی که قبلا در مورد روی اندرسون و بلا تار بهم گفتی رو خونده بودم، اما دوباره خوندمشون.می خوام بیشتر از حس و حالت نسبت بهشون بدونمم.
    p.p.p.p.s : اول اردیبهشت دوست و یار ناجورم که باهم فیلم می دیدیم، تئاتر می رفتیم، کتاب می خوندیم، و ... رفت خدمت. عمیقا احساس تنهایی می کنم.

    همچنان دوستدار تو ناجورها (رضا).

    پاسخحذف
  2. ممنونم رضای عزیز از لطف بسیارت.

    خوبه که قصد کردی فیلمهای پدرو کوستا را ببینی. من البته به زودی به او خواهم پرداخت. شاید برای آشنایی با سینمای او Colossal Youth بهترین شروع باشد.

    بحث در مورد روی اندرسون و بلا تار فرصتی بیشتر را از چند سطر نوشتن اینجا می طلبد. امیدوارم به بهانه ای بروم سراغ این دو. فقط اینکه من بلاتار را با هارمونی ها ... شناختم در نمایش چند سال پیشش در سینما سپیده و حس اولین مواجهه با آن لذتی غریب بود برایم.

    امیدوارم این مدت به جای دوستت هم کلی فیلم ببینی و کتاب بخوانی :)

    پاسخحذف
  3. dear old gringo:
    ممنونم از جوابت.
    p.s: من بلا تار رو با هارمونی ها-آشیانه ی خانوادگی-مردی از لندن و لعنت شده می شناسم و همه ی این فیلم هاش همون حس نابی رو برام داشت که می گی.امید دارم روزی همه ی فیلم هاش رو ببینی و در فرصتی بهتر باهم در بابش گفتگو کنیم.
    دوستدار تو: ناجور

    پاسخحذف
  4. البته منظورم این نبود که بقیه کارهاش رو ندیدم! منظورم اشاره به نقطه‌ی شروع آشنایی بود :)
    ولی همانطور که تو هم اشاره کردی گفتگو در موردش فرصت مفصلتر خودش را می‌خواهد.

    باز هم ممنون

    پاسخحذف
  5. وحید عزیز، با این فید توی گوگلرید مشکل پس و پیش شدن پستها برطرف میشود.
    http://feeds.feedburner.com/ranginkamanesefid

    پاسخحذف
  6. ممنون علیرضا
    کاملا درسته، این فید کار می کنه!
    :)

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های پرطرفدار